Treści nauczania 12.04 - 16.04 "I want to be a chef"
Treści nauczania:
- rozpoznawanie i nazywanie produktów spożywczych (IV - 9, 12)
- zdobycie wiedzy na temat pochodzenia wybranych produktów spożywczych (IV - 18)
- rozwijanie umiejętności właściwego zachowania przy stole (III - 4, 9)
- rozwijanie kompetencji w zakresie nowoczesnych technologii (IV - 19)
- śpiewanie piosenek (IV- 7,21)
- rozwijanie rozumienia ze słuchu (IV - 5, 21)
- aktywizowanie mowy (III - 9, IV - 21)
- rozwijanie duzej motoryki poprzez zabawy ruchowe (I - 5, IV - 21)
- wykonanie pracy plastycznej związanej z tematem (IV - 7)
Zakres słownictwa:
- bread - chleb
- cheese - ser
- butter - masło
- ham - szynka
- egg - jajko
- salad - sałatka
- Give me some ..., please - Proszę, podaj mi ...
- What's for breakfast / lunch ? Co będzie na śniadanie / obiad?