Zamierzenia:- rozpoznawanie i nazywanie wybranych zwierząt (IV -21)
- rozwijanie umiejętności wyrażania swoich upodobań (II - 4, III - 6,8,9)- śpiewanie piosenek (IV – 7, 21)- rozwijanie kompetencji w zakresie nowoczesnych technologii (IV - 19)- wykonywanie prac plastycznych związanych z tematem (IV - 7)- rozwijanie rozumienia ze słuchu (IV – 5, 21)- aktywizowanie mowy (III – 9, IV – 2, IV - 21)- rozwijanie dużej motoryki poprzez zabawy ruchowe (I – 5, 7, IV - 21)
Słownictwo:
a mouse (e małs) – mysza cat ( e ket) – kota dog (e dog) – piesa snake (e snejk) – wąża tiger ( e tajger) – tygrysa bird ( e berd) – ptakIt's a …. (yts e …) - To jest ….Do you like …. (du ju lajk …) - Czy ty lubisz?Yes, I do (jes, aj du) – tak , lubięNo, I don't (noł, aj dont) – nie, nie lubię
W nawiasach podano uproszczoną wymowę. Nie jest to prawidłowy zapis fonetyczny!