Zamierzenia:- rozpoznawanie i nazywanie produktów spożywczych w języku angielskim (IV – 9,21)- wyrażanie preferencji dotyczącej jedzenia oraz pytanie o nie (II – 4, III – 6,8,9 )- śpiewanie piosenek (IV – 7, 21)- rozwijanie kompetencji w zakresie nowoczesnych technologii (IV - 19)- wykonywanie prac plastycznych związanych z tematem (IV - 7)- rozwijanie rozumienia ze słuchu (IV – 5, 21)- aktywizowanie mowy (III – 9, IV – 2, IV - 21)- rozwijanie dużej motoryki poprzez zabawy ruchowe (I – 5, IV - 21)Słownictwo:- a picnic (e pyknik) - piknik- sandwiches (sendłyczyz)- kanapki- biscuits (byskitz) – ciasteczka- cheese (cziz) – ser- juice (dżus) – sok- nuts (nats) – orzechy- tomatoes (tomatouz) – pomidory- I like … (aj lajk) … - Ja lubię...- Do you like …? (du ju lajk) – Czy ty lubisz....?- Yes, I do (jes aj du) – Tak lubię- No, I don't (noł aj dont) – Nie, nie lubię
Podana uproszczona wymowa w nawiasach to nie jest prawidłowy zapis fonetyczny!