Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Treści nauczania na okres 30.03.2020 - 03.04.2020

Temat tygodnia: „Ach, ta pogoda!”.


Temat dnia: „Obserwujemy pogodę”. (30.03)
Wdrażanie do systematycznego rejestrowania zjawisk pogodowych - poszerzenie wiadomości przyrodniczych, związanych z różnorodnością wiosennych zjawisk pogodowych. Rozwijanie umiejętności uważnego słuchania i odpowiadania na pytania dotyczące wiersza. Wykonywanie ćwiczeń kształtujących prawidłową postawę ciała. Rozwijanie myślenia logicznego i orientacji na płaszczyźnie – kodowanie film edukacyjny.


Temat dnia: „Jaka może być pogoda”.(31.03)
Doskonalenie umiejętności wypowiadania się na zadany temat. Posługiwanie się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych. Wzbogacanie wiedzy na temat zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla czterech pór roku. Dostrzeganie zmienności zjawisk pogodowych charakterystycznych dla kwietnia. Rozwijanie myślenia logicznego i orientacji na płaszczyźnie – kodowanie karta pracy. Rozwijanie sprawności ciała i koordynacji ruchowej.


Temat dnia: „Pogoda może nas zaskakiwać”.(01.04)
Nazywanie symboli zjawisk pogodowych. Rozwijanie zainteresowań otaczającym środowiskiem przyrodniczym i zachodzącymi w nim zmianami związanymi z nadejściem wiosny. Doskonalenie umiejętności liczenia obiektów i dostosowywania ich sumy do graficznego odpowiednika liczby. Określanie kierunków i ustalanie położenia przedmiotów w stosunku do własnej osoby.


Temat dnia: „Ciekawe zjawiska pogodowe”.(02.04)
Wdrażanie do uważnego słuchania i rozmawiania na podany temat – wyjaśnia znaczenie wiatru dla środowiska i dla ludzi. Poszerzenie wiadomości przyrodniczych, związanych z różnorodnością pogody. Doskonalenie umiejętności posługiwania się liczebnikami porządkowymi w zakresie 1- 8. Kształtowanie pisarskiego chwytu dłoni podczas rysowania i kreślenia wzorów. Nazywanie kolorów występujących w tęczy – rysowanie tęczy.

Temat dnia: „Dzień zagadek”.
(03.04) Utrwalenie wiadomości na temat zjawisk pogodowych występujących w różnych porach roku. Doskonalenie umiejętności logicznego myślenia poprzez rozwiązywanie zagadek słownych. rozwijanie motoryki małej poprzez ćwiczenia grafomotoryczne. Rozwijanie sprawności ciała i koordynacji. Rozwijanie wrażliwości muzycznej, nauka piosenki „Idzie wiosna”. https://youtu.be/4dJqNSI821E