Wprowadzenie litery T
W grupie Motylki rozpoczęliśmy kolejne wyzwanie – poznawanie litery „T”. Zajęcia były pełne ciekawych aktywności, dzięki którym dzieci mogły zaangażować zmysły, ruch i kreatywność. Na początku przedszkolaki obserwowały w lusterkach, jak układają się ich usta podczas wymawiania głoski „T”. Ćwiczenie to pomaga uświadomić sobie, jak pracuje aparat mowy i jak prawidłowo artykułować dźwięk. Następnie dzieci układały literę T z kolorowych pomponów, ćwicząc przy tym spostrzegawczość, koordynację wzrokowo–ruchową oraz precyzyjne ruchy dłoni. Ostatnim etapem było wyklejanie szablonu litery T plasteliną – zadanie, które łączy naukę z zabawą i doskonale wspiera rozwój małej motoryki. Motylki pracowały z ogromnym zaangażowaniem i radością, a nowa litera szybko zyskała ich sympatię. Jesteśmy dumni z naszych małych odkrywców alfabetu.
